Zo is dat. Weg met die teringjosti's.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:52 schreef Stranger het volgende:
Die BaajGuardian gebruikt dit topic wel alleen maar voor die spam van dat kutspelletje zeg.. Gadverdamme, van die trieste figuren moeten gewoon opgeknoopt worden.
Nou, wat een lol toch, en leuk voor jou hits he? Als je nou nog iets leuks te melden had, maar het gaat gewoon om vieze spamquote:Op donderdag 16 september 2004 11:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Stranger
dit topic is uitsluitend voor de lol en dat iedereen eens een keer elkaars link bekijkt
wat anders naar mijn inzien nooit gedaan word,
Hey, kappen, mijn broertje is aan kanker overleden.quote:dus sodekanker op
met je opgeknoopt worden , achterlijke stakker
kappen met dat ge troll en geflame.
je *MOET* er niet op klikken hoor.quote:Op donderdag 16 september 2004 11:56 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
En wat voor soort prog proberen jouw sites te installeren??
ok, je hoort er niet mee te spotten, ik ken genoeg mensen die aan kanker zijn overleden, zo ook mijn opaquote:Op donderdag 16 september 2004 12:01 schreef BaajGuardian het volgende:
soz JPM01 , tis gewoon dat ik er ff kwaad om werd.,
bedoelde er no harm mee bij mensne die ermee gekwetst kunnen worden.
naar diegenen excuses.
Tis die site bij mij ook niet gelukt... Kreeg ook netjes een warning...quote:Op donderdag 16 september 2004 12:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
je *MOET* er niet op klikken hoor.
ten 1e is mijn sig mijn site niet , maar een spel site.
ten 2e download indien je IE gebruikt een Google taskbar (popupblock)
en anders Zet je beveiliging fatsoenlijk aan op je Mozilla of dergelijke
geen id wat de site probeert te instaleren , aangezien ik wel de protectie heb om dingen te blocken.
no offence btw.
fijn , dont push me.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou, wat een lol toch, en leuk voor jou hits he? Als je nou nog iets leuks te melden had, maar het gaat gewoon om vieze spam
[..]
Hey, kappen, mijn broertje is aan kanker overleden.
Kutmongool dat je dat er bij moet halen, kan je het niet met wat sterke argumenten winnen? Nee he? Meteen verzanden in gegooi met ziekten.
Banwaardig imo.
Nee, maar wel gemaakt door mensen die ik ken.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:03 schreef Black-Hole het volgende:
I.R. Baboon: handige site, zelf gemaakt?
Je hebt nu al helemaal afgedaan, eerst die ordinaire spam, en daarna nog gaan schelden met een ziekte waar heel veel mensen ooit een dierbare aan zijn verloren.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
fijn , dont push me.
dit werd gezegd door dit ventje :quote:Op donderdag 16 september 2004 12:19 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je hebt nu al helemaal afgedaan, eerst die ordinaire spam, en daarna nog gaan schelden met een ziekte waar heel veel mensen ooit een dierbare aan zijn verloren.![]()
![]()
![]()
misselijk kutventje dat ben je. Ga een stopcontact likken ofzo.
dat wordt nog aangepast hoorquote:Op donderdag 16 september 2004 12:15 schreef BaajGuardian het volgende:
JPM01 aka Jan-willem
leuk weblogje heur
maar die kleuren , blauw en groen....ai ai ai.
dit mag niet hoor, kun je een ban voor krijgenquote:Op donderdag 16 september 2004 12:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dit werd gezegd door dit ventje :
[afbeelding]
en nu kap je maar eens met je geflame.
Werd inderdaad getypt door dat ventje, en je punt is?quote:Op donderdag 16 september 2004 12:22 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dit werd gezegd door dit ventje :
[afbeelding]
en nu kap je maar eens met je geflame.
voor geflame ook.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:34 schreef JPM01 het volgende:
[..]
dit mag niet hoor, kun je een ban voor krijgen![]()
Hmm meen je dat nou? :-( Welke foto's bedoel je dan?quote:Op donderdag 16 september 2004 11:50 schreef BaajGuardian het volgende:
leuke site suzanne , jammergenoeg kon ik de fotos niet zien![]()
foutje in een script denk ik (van mijn kant)
verder leuke site
hihi, nou bij deze dan: Mooie website! Ziet er strak en overzichtelijk uit :-)quote:Op donderdag 16 september 2004 13:49 schreef StofjeB het volgende:
Ik wil nu hugodver ook iets over mijn site te horen krijgen
Ik bedoel, daar doen we het toch voor?
Al helemaal in herfst kleuren!quote:Op donderdag 16 september 2004 13:51 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
hihi, nou bij deze dan: Mooie website! Ziet er strak en overzichtelijk uit :-)
hee mn zusje heeft bij je in klas gezeten, verpleegkunde, judith ken je haar ook ?quote:Op donderdag 16 september 2004 13:51 schreef _Suzanne_ het volgende:
[..]
hihi, nou bij deze dan: Mooie website! Ziet er strak en overzichtelijk uit :-)
Wat jij zegt, nog geen hits gehadquote:Op donderdag 16 september 2004 13:49 schreef StofjeB het volgende:
Ik wil nu hugodver ook iets over mijn site te horen krijgen
Ik bedoel, daar doen we het toch voor? :'(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |